
Teknik kan göra en galen.
Men nu vänder det.



Välkommen till en vardag fri från allt 🤬 😨 när tekniken strular.
Teknik handlar om att förenkla vardagen. Det är lätt för oss att säga som har stenkoll på hur saker och ting fungerar. För andra kan Zoom-möten, Covidbevis och Apple-ID:n vara ett irriterande vardagsinslag, för att inte påminna om alla förbaskade lösenord. Lättare blir det inte av att vi allt oftare möts av en datoriserad kundtjänst som slussar en vidare. Det är med andra ord ingen överraskning att närmare varannan svensk upplever ny teknik som krånglig. Men nu vänder det - varmt välkommen till HappyToHelp.

(Appen finns i nuläget endast på App Store)
Få personlig teknisk vägledning och support oavsett vilken produkt det gäller.
Få hjälp innan, under och efter köp av ny teknik av din alldeles egna expert.
Slipp det ständiga slussandet mellan olika butiker, kundtjänster och hemsidor.
Få instruktionsguider utformade för dig av din expert så att du slipper lära dig allt utantill.
Välj bland olika supportpaket så att du får den hjälp som passar dig och ditt ärende bäst.


Vi hjälper bland annat till med detta.

iPhone

iPad

Macbook

iMac

AirPods

Skrivare

Apple Watch

Apple TV

Anslutningar

Apple-ID

iCloud

Dataöverföring

Hörlurar

Swish

Backups

Säkerhet

Bluetooth

Bilder & videor

Nätverk

Synkronisering

Bank-ID

Sociala medier

E-post

Office 365


Läs mer om våra supportpaket.
Vi tagit fram fyra olika supportpaket för att du ska få den vägledning som just du behöver, vare sig det rör sig om köpråd eller hjälp med Apple-ID:t som strular. Lägg pekaren eller fingret på rutan för det supportpaket som du vill läsa mer om.
EasyGoing ©
Support i 🌍 klass under hela köpprocessen.
Få hjälp med att komma igång med din nyköpta produkt. Rör dig sig om en dator eller mobiltelefon kan det handla om en installation, flytt av data till den nya enheten, eller lite hjälp på traven med Apple-ID:t som strular eller mailen som inte fungerar. Gå igenom funktioner, inställningar och annat som kan vara bra att ha koll på, så att du kan börja använda din nya produkt bekymmersfritt redan från start.
HappyHour ©
Förstklassig support.
Hela vägen från 🔒 till 🔓.
Få hjälp med att komma igång med din nyköpta produkt. Rör dig sig om en dator eller mobiltelefon kan det handla om en installation, flytt av data till den nya enheten, eller lite hjälp på traven med Apple-ID:t som strular eller mailen som inte fungerar. Gå igenom funktioner, inställningar och annat som kan vara bra att ha koll på, så att du kan börja använda din nya produkt bekymmersfritt redan från start.

HappyToGo ©
Support när ⏰ tickar. Var du än befinner dig.
Få hjälp med att komma igång med din nyköpta produkt. Rör dig sig om en dator eller mobiltelefon kan det handla om en installation, flytt av data till den nya enheten, eller lite hjälp på traven med Apple-ID:t som strular eller mailen som inte fungerar. Gå igenom funktioner, inställningar och annat som kan vara bra att ha koll på, så att du kan börja använda din nya produkt bekymmersfritt redan från start.

Premiumpaketet
695 kr/tillfälle
Vårt mest prisvärda paket.*
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
Standardpaketet
795 kr/tillfälle
Perfekt vid mindre problem.**
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
Förstklassig support behöver inte kosta skjortan.

Fjärrpaketet
✔︎ Skriv in fördelen här
595 kr/tillfälle
Smart, smidigt och säkert.***
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
Supportpaketen presenteras, väljs och förskottsbetala i appen för att minska risken för falska bokningar och bedrägerier gentemot HappyToHelp. Appen föreslår ett supportpaket baserat på en automatiserad behovsanalys. Svaren tillhandahålls av HappyToHelp och används endast i förbättringssyfte.
*Finstilt text **Finstilt text 2 ***Finstilt text 3
Klara, färdiga, gå.
Inte svårare än så.
Vi förstår dig som är nära på att ge upp eller få ett och annat psykbryt när du behöver hjälp snabbt och blir placerad på plats fyrtioåtta i kön. Om det är till någon tröst är att du inte är ensam. Glada nyheter är däremot att vi gjort det busenkelt för dig att komma igång med din första bokning, oavsett om du är tekniskt lagd eller inte. Dessutom har vi skippat reklamen, skönt va?

Välj ett supportpaket utifrån situation.

Bestäm var mötet ska äga rum...

... och vilken tid och dag som passar bäst.
Snabbt, smidigt och väldigt säkert.
Betala med , eller .




Med vårt egna koncept DailySafe © följer att din säkerhet och hälsa går före allt. Med anledning av Covid-19 och influensan har vi därför vidtagit följande åtgärder för att minska risken för att någon ska smittas. Skulle du eller experten mot förmodan bli sjuka bokas supporten om till ett annat datum utan extra kostnad.
Giltig legitimation måste kunna visas upp inför varje supporttillfälle, oavsett var mötet äger rum.
