Teknik kan göra en galen.
Men nu vänder det.
Välkommen till en vardag fri från allt 🤬 😨 när tekniken strular.
Teknik handlar om att förenkla vardagen. Det är lätt för oss att säga som har stenkoll på hur saker och ting fungerar. För andra kan Zoom-möten, Covidbevis och Apple-ID:n vara ett irriterande vardagsinslag, för att inte påminna om alla förbaskade lösenord. Lättare blir det inte av att vi allt oftare möts av en datoriserad kundtjänst som slussar en vidare. Det är med andra ord ingen överraskning att närmare varannan svensk upplever ny teknik som krånglig. Men nu vänder det - varmt välkommen till HappyToHelp.
Få personlig teknisk vägledning och support oavsett vilken produkt det gäller.
Få hjälp innan, under och efter köp av ny teknik av din alldeles egna expert.
Slipp det ständiga slussandet mellan olika butiker, kundtjänster och hemsidor.
Få instruktionsguider utformade för dig av din expert så att du slipper lära dig allt utantill.
Välj bland olika supportpaket så att du får den hjälp som passar dig och ditt ärende bäst.
Vi hjälper bland annat till med detta.
iPhone
iPad
Macbook
iMac
AirPods
Skrivare
Apple Watch
Apple TV
Anslutningar
Apple-ID
iCloud
Dataöverföring
Hörlurar
Backups
Bluetooth
Nätverk
Bank-ID
E-post
Swish
Säkerhet
Bilder & videor
Synkronisering
Sociala medier
Office 365
Läs mer om våra supportpaket.
Vi tagit fram fyra olika supportpaket för att du ska få den vägledning som just du behöver, vare sig det rör sig om köpråd eller hjälp med Apple-ID:t som strular. Lägg pekaren eller fingret på rutan för det supportpaket som du vill läsa mer om.
EasyGoing ©
Support i 🌍 klass under hela köpprocessen.
Få hjälp med att komma igång med din nyköpta produkt. Rör dig sig om en dator eller mobiltelefon kan det handla om en installation, flytt av data till den nya enheten, eller lite hjälp på traven med Apple-ID:t som strular eller mailen som inte fungerar. Gå igenom funktioner, inställningar och annat som kan vara bra att ha koll på, så att du kan börja använda din nya produkt bekymmersfritt redan från start.
HappyHour ©
Förstklassig support.
Hela vägen från 🔒 till 🔓.
Få hjälp med att komma igång med din nyköpta produkt. Rör dig sig om en dator eller mobiltelefon kan det handla om en installation, flytt av data till den nya enheten, eller lite hjälp på traven med Apple-ID:t som strular eller mailen som inte fungerar. Gå igenom funktioner, inställningar och annat som kan vara bra att ha koll på, så att du kan börja använda din nya produkt bekymmersfritt redan från start.
HappyToGo ©
Support när ⏰ tickar. Var du än befinner dig.
Få hjälp med att komma igång med din nyköpta produkt. Rör dig sig om en dator eller mobiltelefon kan det handla om en installation, flytt av data till den nya enheten, eller lite hjälp på traven med Apple-ID:t som strular eller mailen som inte fungerar. Gå igenom funktioner, inställningar och annat som kan vara bra att ha koll på, så att du kan börja använda din nya produkt bekymmersfritt redan från start.
Premiumpaketet
695 kr/tillfälle
Vårt mest prisvärda paket.*
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
Standardpaketet
795 kr/tillfälle
Perfekt vid mindre problem.**
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
Förstklassig support behöver inte kosta skjortan.
Fjärrpaketet
✔︎ Skriv in fördelen här
595 kr/tillfälle
Smart, smidigt och säkert.***
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
✔︎ Skriv in fördelen här
Supportpaketen presenteras, väljs och förskottsbetala i appen för att minska risken för falska bokningar och bedrägerier gentemot HappyToHelp. Appen föreslår ett supportpaket baserat på en automatiserad behovsanalys. Svaren tillhandahålls av HappyToHelp och används endast i förbättringssyfte.
*Finstilt text **Finstilt text 2 ***Finstilt text 3
Klara, färdiga, gå.
Inte svårare än så.
Vi förstår dig som är nära på att ge upp eller få ett och annat psykbryt när du behöver hjälp snabbt och blir placerad på plats fyrtioåtta i kön. Om det är till någon tröst är att du inte är ensam. Glada nyheter är däremot att vi gjort det busenkelt för dig att komma igång med din första bokning, oavsett om du är tekniskt lagd eller inte. Dessutom har vi skippat reklamen, skönt va?
Välj ett supportpaket utifrån situation.
Bestäm var mötet ska äga rum...
... och vilken tid och dag som passar bäst.
Snabbt, smidigt och väldigt säkert.
Betala med , eller .
Med vårt egna koncept DailySafe © följer att din säkerhet och hälsa går före allt. Med anledning av Covid-19 och influensan har vi därför vidtagit följande åtgärder för att minska risken för att någon ska smittas. Skulle du eller experten mot förmodan bli sjuka bokas supporten om till ett annat datum utan extra kostnad.
Giltig legitimation måste kunna visas upp inför varje supporttillfälle, oavsett var mötet äger rum.
Kontrollera gärna att namnet som står i legitimationen överensstämmer med det som står angivet i bokningen i appen.
Vi kräver att experten och klienten är fullt vaccinerad mot Covid-19 och helst även mot influensan,
för att minska risken för att bli sjuk.
Covidbevis är obligatoriskt och ska alltid kunna visas upp innan mötet.
Munskydd och handsprit är ett måste vid support i hemmet.
För din trygghet ska våra experter kunna uppvisa att de kommer från och jobbar för HappyToHelp.
Be därför alltid om att få ta en titt på HappyToHelp-legitimationen innan du släpper in någon i ditt hem. En giltig legitimation ser ut såhär.
För din säkerhet följer våra experter dessa krav:
Giltig legitimation måste kunna visas upp inför varje supporttillfälle, oavsett var mötet äger rum. Kontrollera gärna att namnet som står i legitimationen överensstämmer med det som står angivet i bokningen i appen.
HappyToHelp kräver att experten är fullt vaccinerad mot Covid-19, och helst även mot influensan. Ett skriftligt covidbevis är därför obligatoriskt och ska alltid kunna visas upp innan mötet. Munskydd och handsprit är ett måste vid support i hemmet.
Våra experter måste kunna intyga att de kommer från och jobbar för HappyToHelp. Fråga därför alltid om att få ta en titt på HappyToHelp-legitimationen innan du släpper in någon i ditt hem. En giltig legitimation ser ut såhär.
Få personlig vägledning innan köpet. Gå i lugn och ro igenom vad som ska inhandlas så att allt blir precis som du vill ha det. Få personlig vägledning i vilken produkt du borde köpa, ställ frågor, bolla idéer och gå igenom för- och nackdelar med produkten. Få svar och objektiva råd av din alldeles egna expert.
Gå tillsammans till butiken så att du kan känna dig trygg med ditt köp. Säljare i all ära, men ibland går det för snabbt och då är det lätt hänt att man känner sig lurad efteråt. Men nu behöver du inte oroa dig för det längre. Överlåt experten att svara på svåra frågor när säljaren pratar om saker du inte ens visste existerade. Så att du kan fokusera på det viktiga och må bra.
Happy Premium
Expertis under hela
köpprocessen.
Få hjälp med att komma igång med din nyköpta produkt. Rör dig sig om en dator eller mobiltelefon kan det handla om en installation, flytt av data till den nya enheten, eller lite hjälp på traven med Apple-ID:t som strular eller mailen som inte fungerar. Gå igenom funktioner, inställningar och annat som kan vara bra att ha koll på, så att du kan börja använda din nya produkt bekymmersfritt redan från start.
Gå tillsammans till butiken så att du kan känna dig trygg med ditt köp. Säljare i all ära, men ibland går det för snabbt och då är det lätt hänt att man känner sig lurad efteråt. Men nu behöver du inte oroa dig för det längre. Överlåt experten att svara på svåra frågor när säljaren pratar om saker du inte ens visste existerade. Så att du kan fokusera på det viktiga och må bra.
Lägg till tjänsten HappyAllTheTime
För dig som helst slipper komma ihåg allt utantill.
Rådgivning innan köpet. Vägledning i butiken.
Installation efteråt.
Support i hemmet. Installation av utrustning.
Kom igång med din enhet.
Få egna instruktionsguider efter mötet så kan du gå tillbaka och se hur man gjorde, närsomhelst.
Dela dessa med vem du vill*.
Få personlig vägledning innan köpet. Gå i lugn och ro igenom vad som ska inhandlas så att allt blir precis som du vill ha det. Få personlig vägledning i vilken produkt du borde köpa, ställ frågor, bolla idéer och gå igenom för- och nackdelar med produkten. Få svar och objektiva råd av din alldeles egna expert.
Gå tillsammans till butiken så att du kan känna dig trygg med ditt köp. Säljare i all ära, men ibland går det för snabbt och då är det lätt hänt att man känner sig lurad efteråt. Men nu behöver du inte oroa dig för det längre. Överlåt experten att svara på svåra frågor när säljaren pratar om saker du inte ens visste existerade. Så att du kan fokusera på det viktiga och må bra.
Premiumpaketet
Expertis under hela
köpprocessen.
Få hjälp med att komma igång med din nyköpta produkt. Rör dig sig om en dator eller mobiltelefon kan det handla om en installation, flytt av data till den nya enheten, eller lite hjälp på traven med Apple-ID:t som strular eller mailen som inte fungerar. Gå igenom funktioner, inställningar och annat som kan vara bra att ha koll på, så att du kan börja använda din nya produkt bekymmersfritt redan från start.
Premiumpaketet
För dig som önskar rådgivning och vägledning under hela köpprocessen. Rekommenderas för större köp såsom dator, telefon och skrivare.
Träffas över en fika innan köpet och få en köprekommendation av en kunnig expert.
Få hjälp inne i butiken i form av en personal shopper som svarar på frågor från säljaren, så att du köper det du verkligen behöver och ska ha.
Få allt installerat och klart, så att du kan sätta igång och börja använda utrustningen med detsamma.
Standardpaketet
Perfekt för dig som redan köpt en produkt och vill ha den installerad och klar. Passar även jättebra om tekniken skulle strula.
Få hjälp med installation, överfyllt av data från en enhet till en annan, säkerhetskopior med mera.
Perfekt för byte av bläckpatroner, hjälp med Apple-ID, beställning av Bank-ID, Swish, kanalsökning på TV:n och annat i den stilen.
Få hjälp i hemmet eller över en fika beroende på vad du behöver hjälp med och hur omfattande problemet i fråga är.
Familjepaketet
En tilläggstjänst för dig som önskar att allt ni går igenom filmas, steg för steg, så att du närsomhelst kan gå tillbaka och se hur det var man gjorde.
Gå enkelt tillbaka för att se hur det var man gjorde, så slipper du lära dig allt utantill.
Din expert utformar instruktionsguider av olika slag som steg för steg talar om hur man gör, på ett sätt som passar dig bäst.
Bjud in till ett team med upp till fem anhöriga som alla ges åtkomst till de instruktionsguider som utformats under supporttillfället.
För din säkerhet följer våra experter dessa krav:
Giltig legitimation måste kunna visas upp inför varje supporttillfälle, oavsett var mötet äger rum. Kontrollera gärna att namnet som står i legitimationen överensstämmer med det som står angivet i bokningen i appen.
HappyToHelp kräver att experten är fullt vaccinerad mot Covid-19, och helst även mot influensan. Ett skriftligt covidbevis är därför obligatoriskt och ska alltid kunna visas upp innan mötet. Munskydd och handsprit är ett måste vid support i hemmet.
Våra experter är skyldiga att kunna intyga att de kommer från och jobbar för HappyToHelp. Fråga därför alltid om att få ta en titt på HappyToHelp-legitimationen innan du släpper in någon i ditt hem. En giltig legitimation ser ut såhär.