På Apple jobbar du med andra som delar dina intressen. Här tar verksamheten hand om expertisen. Här uppmuntras mod och nytänkande så att du inspireras till stordåd i arbetet vi utför tillsammans.
Så här arbetar vi
Apples mest hållbara design kan vara Apple i sig.
På Apple innebär samarbete så mycket mer än att bara jobba tillsammans – det handlar om samverkan genom livliga diskussioner. Retail, hårdvara och marknadsföring fokuserar på olika saker men delar samma principer om respektfulla och öppna diskussioner: vi förespråkar idéer, utmanar åsikter och bygger vidare på varandras tankegångar för att landa i den bästa lösningen.
Tvärfunktionella samarbeten är jätteviktiga eftersom inget team på egen hand har ansvar för en produkt eller tjänst. Dussintals specialiserade team kan vara involverade i att ta fram en enda viktig komponent i en ny produkt. Varje team delar ändå samma mål – att skapa en suverän användarupplevelse.
Läs den här artikeln i Harvard Business Review
för att ta reda på mer om hur Apple är organiserat för att främja innovation.
Läs artikeln (pdf) 〉
"På Apple jobbar du med andra som delar dina intressen. Här tar verksamheten hand om expertisen. Här uppmuntras mod och nytänkande så att du inspireras till stordåd i arbetet vi utför tillsammans."
Samuel Narrowe, VD.
2022-02-16
Så här arbetar vi
Lysande idéer tål att synas. Onekligen.
"På Apple jobbar du med andra som delar dina intressen. Här tar verksamheten hand om expertisen. Här uppmuntras mod och nytänkande så att du inspireras till stordåd i arbetet vi utför tillsammans."
Innovation
Innovationen flödar när experterna får bestämma.
På Apple innebär samarbete så mycket mer än att bara jobba tillsammans – det handlar om samverkan genom livliga diskussioner. Retail, hårdvara och marknadsföring fokuserar på olika saker men delar samma principer om respektfulla och öppna diskussioner: vi förespråkar idéer, utmanar åsikter och bygger vidare på varandras tankegångar för att landa i den bästa lösningen.
Tvärfunktionella samarbeten är jätteviktiga eftersom inget team på egen hand har ansvar för en produkt eller tjänst. Dussintals specialiserade team kan vara involverade i att ta fram en enda viktig komponent i en ny produkt. Varje team delar ändå samma mål – att skapa en suverän användarupplevelse.
Innovation
Innovationen flödar när experterna får bestämma.
På Apple jobbar du med andra som delar dina intressen. Här tar verksamheten hand om expertisen. Här uppmuntras mod och nytänkande så att du inspireras till stordåd i arbetet vi utför tillsammans.
Läs den här artikeln i Harvard Business Review
för att ta reda på mer om hur Apple är organiserat för att främja innovation.
Läs artikeln (pdf) 〉
Läs den här artikeln i Harvard Business Review
för att ta reda på mer om hur Apple är organiserat för att främja innovation.
Läs artikeln (pdf) 〉
Läs den här artikeln i Harvard Business Review
för att ta reda på mer om hur Apple är organiserat för att främja innovation.
Läs artikeln (pdf) 〉
Läs den här artikeln i Harvard Business Review
för att ta reda på mer om hur Apple är organiserat för att främja innovation.
Läs artikeln (pdf) 〉
Läs den här artikeln i Harvard Business Review
för att ta reda på mer om hur Apple är organiserat för att främja innovation.
Läs artikeln (pdf) 〉