En samarbetspartner för fler och nöjdare kunder.

HappyToHelp erbjuder teknisk support för hela Apples produkt- och tjänsteutbud. Ett samarbete med oss ger nöjdare kunder, en ökad kundbas och en bättre helhetsupplevelse överlag, samtidigt som din personal kan lägga fullt fokus på försäljning utan att göra obetalande kunder missnöjda och irriterade. Låt oss därför introducera Better Together by HappyToHelp - ett samarbetskoncept som helt och hållet går ut på att tillsammans kunna erbjuda kunden en service i wow-klass.

 
53-533473_purple-gradient-purple-gradient-lilac_edited.png
 
Better Togheter_edited.png

Det hörs på namnet. Ett vinnande samarbetskoncept och nyckeln till en wow-upplevelse hos kunderna, som från och med nu slipper slussas fram och tillbaka. Genom att kunna hänvisa vidare kunder till varandra kan vi förse de med något som vi tidigare inte kunnat. Förutom att vi hjälper varandra att göra kunden nöjd och på så sätt bygger ett gott rykte, minskar vi även risken att gå miste om kunder. Vilket enligt forskning gynnar affärerna och bådar gott för framtiden.

1. Det ger såväl fler som nöjdare kunder.

Det viktigaste för oss är att kunna erbjuda våra kunder en wow-upplevelse, även i fall då vi inte kan erbjuda det som kunden efterfrågar. Om det inte vore för ett samarbete förstås. Då hade vi gladeligen kunnat hänvisa kunden till er, och vice versa, och på så sätt minska risken att gå miste om kunden. Samtidigt som det hade genererat såväl fler som nöjdare kunder för er del.

2. Ni kommer kunna lägga fullt fokus på betalande kunder.

Att avleda kunder som förväntar sig att få hjälp och som i själva verket tar upp platser i kön men som inte är betalande, är inte bra för affärerna. Samtidigt riskerar ett nej att leta till ett dåligt rykte bland andra kunder. Med ett samarbete behöver ni inte avleda kunden. Tvärtom kommer ni kunna förse kunden med något som ni inte kunnat tidigare erbjuda och på så sätt bidra till en ännu bättre upplevelse.

3. Se det som gratis marknadsföring.

Genom att samarbeta med oss får ni kunder som annars kanske hade gått till en konkurrent. Se det som gratis marknadsföring; vi förser varandra med kunder, ni lägger in ett gott ord om oss och vi om er, vilket skapar ett förtroende hos kunderna och ett gott rykte på stan.

4. Det tar inte mer än tio sekunder. 

Det enda din personal behöver göra är att ge ut HappyToHelps visitkort till kunder som efterfrågar våra tjänster och informera de om samarbetet. Därefter är det dags att hjälpa nästa kund på tur.

Så varför? Här är ett axplock anledningar.

Andra fördelar med HappyToHelp. 

Kunden ges en personlig teknisk support oavsett vilken Apple-produkt det gäller.

Kunden erbjuds en trygg hand
innan, under och efter köpet av sin Apple-produkt.

Kunden slipper slussas mellan olika butiker, kundtjänster och hemsidor.

Kunden kan dra nytta av RUT-avdraget på 50% vid support i hemmet.

Kunden får hjälp snabbt så att hen istället kan lägga fokus på det viktiga.

himmel

För oss är våra kunder det bästa beviset på hög servicenivå och kundnöjdhet. 

Maria Ernestam

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vi har anlitat HappyToHelp vid flera tillfällen och alltid fått utmärkt service och fantastisk hjälp. Oslagbar professionalitet, mycket vänligt bemötande, förståelse för våra önskemål. En livlina, så blir tekniken hanterbar, trygg och rolig. Rekommenderas varmt!

Liv Gorosch

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Samuel är en klippa. Han har hjälpt mig flera gånger med kniviga it-situationer. Förutom att han är kompetent i sitt hantverk så ingjuter han den trygghet och lugn som krävs. Jag kan varmt rekommendera hans tjänster.

Yvonne Jacobsson

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jag anlitade HappyToHelp för att installera min nya iPad! Arbetet innebar bl a överföring av all data från min gamla till min nya iPad. Arbetet utfördes mycket kompetent, professionellt och pedagogiskt!

Ricki Neuman

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vi är mkt nöjda med Samuel som inte bara hjälpte oss med våra tv-problem utan också gav oss information om hur gå vidare, om vi vill skaffa oss en bättre och mer modern apparat, och kommer att anlita honom igen

 

Ett rätt så givet val.

Vi hoppas få glädjen att ingå samarbete med er.

pose_64.png
Documents-rafiki.png

Sammanfattning?

Inga problem, den finns att ladda ner som PDF.