Teknisk support när du behöver den som mest.

Teknik handlar om att förenkla vardagen. Det är lätt för oss att säga som har stenkoll på hur saker och ting fungerar. För andra kan Zoom-möten, Covidbevis och Apple-ID:n vara ett irriterande vardagsinslag, för att inte påminna om alla förbaskade lösenord. Lättare blir det inte av att vi allt oftare möts av en datoriserad kundtjänst som slussar en vidare. Det är med andra ord ingen överraskning att närmare varannan svensk upplever ny teknik som krånglig. Men nu vänder det - varmt välkommen till HappyToHelp.

Få personlig teknisk vägledning och support för alla produkter från Apple.

Få hjälp innan, under och efter köp av en helper, din alldeles egna tekniska lifesaver. 

Slipp det ständiga slussandet mellan olika butiker, kundtjänster och hemsidor.

Få egna instruktionsguider utformade av din helper så att du slipper lära dig allt utantill.

Få hjälp på plats eller digitalt utifrån vad som passar dig och ditt ärende bäst.

En välkomsthälsning från Samuel Narowe, VD.

Tryck på  för att starta videon.

Hur funkar det?
Det är tryggt, smidigt och enkelt.

Vi hjälper dig med det tekniska i vardagen. 

Du är långt ifrån ensam över att ge upp eller sopa problemen under mattan när du blir placerad på plats fyrtioåtta i kön till telefonsupporten. Du är inte heller den enda som varit nära på att få ett eller annat nervsammanbrott när tekniken inte längre funkar som du vill. Från och med nu ska det vara lätt att be om hjälp, resten lägger vi bakom oss. Därför har vi gjort det så enkelt som möjligt för dig att närsomhelst boka tid med en av våra Helpers - eller tekniska lifesavers som de kommit att kallas av våra kunder.

Steg ett, två och tre. 
Sen blir det storsuccé.

1

Calendar-bro.png

2

Discount-cuate-2.png

3

Invoice-cuate-2.png
Boka ditt besök här på hemsidan eller per telefon. Beskriv ärendet kort, bestäm en plats för mötet och välj ett datum som passar dig bäst.
När bokningen är lagd tar vårt team en snabb titt på ditt ärende för att se huruvida du är berättigad det så kallade RIT-avdraget eller inte.
Helpern och du träffas och gör det som ni kommit överens om. Efter mötet får du instruktioner på allt som ni gått igenom, så att du slipper lära dig allt utantill.
calendar-3.png

Blir du sjuk sker 
ombokning utan extra kostnad.

Vi har alla någon gång vaknat upp med ont i halsen eller fått förhinder. Därför är det självklart för oss att eventuell av- eller ombokning sker utan kostnad såtillvida att det görs minst 12 timmar innan sessionen börjar.

Smittskyddsåtgärd

💙

medical-mask.png

Din säkerhet är i trygga och nyligen spritade händer.

✔︎  Samtliga helpers är fullvaccinerade

✔︎  Vi bär munskydd om så önskas

✔︎  Uppvisande av covidbevis krävs

✔︎  Vi erbjuder support på distans

Smittskyddsåtgärd

💙

Hör av dig till oss om du har frågor eller funderingar kring våra försiktighetsåtgärder gällande Covid-19 och säsongsinfluensan.

Vad kostar det? 
Väldigt lite tack vare RIT-avdraget.

Supersmidigt.  
För hela slanten.

online-shopping.png

1

2

shipment.png

3

send-2.png
Vid bokning visas ett timpris. Det priset talar om hur mycket det skulle kosta att få support i en timme med RIT-avdraget inräknat. RIT-avdraget gäller i regel vid support i hemmet.
När bokningen är lagd kontaktar vi Skatteverket för att se om du är berättigad till RIT eller inte. Därefter skickar vi en offert till dig som du kan välja att godkänna eller neka.
Offerten godkännes och kvar återstår endast att se fram emot själva supporttillfället. Efteråt har du 30 dagar på dig att betala fakturan, hur enkelt som helst med Swish.

Betalning sker supersmidigt med Swish. 
Observera att priserna är inklusive moms och tänka för privatpersoner.

Swish_Logo_Primary_Dark-BG_P3_edited.png

Hjälp på plats. 
Innan, under och efter köp.

Från 499 kronor

Priset ovan är inkl.moms

Hjälp på distans. 
Direkt i datorn eller mobilen. 

Från 199 kronor

Priset ovan är inkl.moms

Support för iPhone.

Från 499kr/h

Support för iPad.

Från 499 kr/h

Support för MacBook.

Från 699 kr/h

Kontakt-Homw-3.png

Support för Apple Watch.

Från 599 kr/h

og__e4ud4oyk48ya_edited.png

Support för Apple TV.

Från 399 kr/h

kisspng-apple-tv-4k-iphone-x-television-apple-tv-5b2509bde800e5_edited.png

Ta del av exempel på tjänster genom att besöka Våra tjänster.

money.png

RIT-avdrag på upp till 50% vid support i hemmet.* 

Vår målsättning?
En känsla på tre bokstäver - Wow.

"Bemötandet var i världsklass och allt funkar som jag vill.
En riktig tiopoängare.
"

 

Sarah Goldberg, 64 år.

thumbs-up.png

Fördelen är att vi brinner för det vi gör.

För oss handlar teknisk support om mer än att lösa tekniska problem. Det personliga mötet och den trygghet som därigenom skapas är för oss lika viktig, om inte viktigare, vilket gör oss till de vi är.

quick-response.png

Få hjälp redan samma dag.* 
Vi snackar
🤩 .

Ibland är det bråttom. Kanske inför ett viktigt möte, eller ett flyg som ska passas. Därför har vi tagit fram HappyExpress - ett koncept som erbjuder support inom två timmar.  

Vi är med dig hela vägen 💚 

Vi lämnar dig inte i sticket. Skulle vi av någon anledning inte kunna lösa ditt problem hjälper vi dig att gå vidare med ärendet, så att allt löser sig i slutändan.

💚

Vi sköter kontakten med kundtjänster och andra supporter, så att du slipper svara på svåra frågor och även det ständiga slussandet fram och tillbaka.

💚

Vi är pedagogiska och informativa
i sättet att hjälpa. För oss är det viktigt att du förstår vad vi gör och vad som händer, så att du kan känna dig trygg.

💚

Om problemet återkommer får du halva priset på din nästa bokning. Detta under förutsättning att felet är ett misstag från vår sida.*

💚

Vad vi erbjuder
Teknisk support för allt som rör .

Få personlig hjälp med...

Vi hjälper dig med din ...

iPhone. iPad. MacBook. Apple Watch. Apple TV. 

Apple-ID. iCloud. Backup. Dataflytt. Mailen. Rubbet. 

Här är tre av våra mest populära supportjänster. Visa alla

POPULÄR VID NYTT KÖP

Flytta över allt innehåll från din gamla mobil till den nya.

499 kronor i timmen med RIT

Våra experter på småföretag hjälper gärna till. De väljer ut enheter som passar din plånbok, även de med specialpris*, och hittar den bästa lösningen. Allt uppbackat av löpande support för att ge dig en välbehövlig känsla av lugn och ro.

Läs mer

FÅ HJÄLP MED EN KLASSIKER

Ställ in en ny mail eller få hjälp med en som inte fungerar.

499 kronor i timmen med RIT

Våra experter på småföretag hjälper gärna till. De väljer ut enheter som passar din plånbok, även de med specialpris*, och hittar den bästa lösningen. Allt uppbackat av löpande support för att ge dig en välbehövlig känsla av lugn och ro.

Läs mer

SLIPPA GÅ TILL BANKEN

Få hjälp med att hämta Bank-ID och aktivera Swish.

499 kronor i timmen med RIT

Våra experter på småföretag hjälper gärna till. De väljer ut enheter som passar din plånbok, även de med specialpris*, och hittar den bästa lösningen. Allt uppbackat av löpande support för att ge dig en välbehövlig känsla av lugn och ro.

Läs mer
Payment Information-bro-3.png

Ta del av exempel på tjänster genom att besöka Våra tjänster.

Hämta appen.
Allt HappyToHelp-relaterat i en app.

Kommer snart

Boka. Omboka. Avboka. Superlätt.

HappyToHelp-appen är utformad för att vara så lätthanterlig som möjligt. Genom att skaffa ett s.k. HappyMembership eller logga in med ett befintligt sådant, kan du enkelt hantera dina bokningar och andra HappyToHelp-relaterade ärenden. I appen kan du även se emblem du tilldelats, boka support, chatta med din Helper och en hel del annat.

Så här hämtar du appen:

1

Öppna App Store och sök efter en app som heter på Speces by Wix.
Ladda sedan ner den genom att trycka på Hämta-knappen.

1200x630wa_edited_edited.png

2

Öppna Speces by Wix-appen. Flytta nu blicken till längst ner på skärmen där det står "Har du en inbjudningskod?".

3

Klicka där och skriv därefter in koden HAPPYTOHELP på raden som säger "Skriv in kod". Tryck sedan på Gå med-knappen.

4

På sidan med en rubrik som säger "Välkommen till HappyToHelp" trycker du på den svarta Gå med-knappen.

5

Skapa ett konto genom att logga in med det konto som du har hos antingen Google, Facebook eller Apple, alternativt med en annan mailadress och ett eget lösenord. Sen är vi klara!

IMG_0729_iphone12black_portrait.png

Hör av dig till oss om du vill att vi bokar in en support eller laddar ner appen tillsammans.

telephone.png

Ring vår kundtjänst som har öppet måndag till lördag, mellan klockan 10:00-18:00.

email-3.png

Maila din fråga eller fundering till oss så svarar vår kundtjänst dig inom någon timme, eller två.

chat.png

Chatta med oss här på vår hemsida genom att klicka på chattsymbolen nere till höger.

 

Här är svaren på de vanligaste frågorna.

Vilka dagar och tider finns ni tillgängliga?

Apple Wallet is an app on iPhone and Apple Watch that securely and conveniently organizes your credit and debit cards, transit passes, boarding passes, tickets, identity cards, keys, rewards cards, and more — all in one place.

Hur bokar jag en Helper?

In a word, very. Your cards are securely associated with your Apple ID to help you add and manage your cards and passes across devices. For added security, iCloud encrypts your Wallet data when it’s sent over the internet and stores it in an encrypted format when it’s on Apple servers.

Kostar mitt besök extra på kvällar och helger?

If you have a credit, debit, prepaid, store, or rewards card in Wallet that works with Apple Pay, just double-click the Home button to open Wallet and use your card from the reader. On iPhone X or later, double-click the side button.

Hur betalar jag?

Apple Pay is the safe way to pay and make secure purchases in stores, in apps, and on the web. Apple Wallet is the place where you store your credit or debit cards so you can use them with Apple Pay.

Wallet is the place where you store your credit or debit cards so you can use them with Apple Pay.

Om du inte hittar det du letar efter är du varmt välkommen att kontakta oss

53-533473_purple-gradient-purple-gradient-lilac_edited.png