Teknisk support när du behöver den som mest.
Teknik handlar om att förenkla vardagen. Det är lätt för oss att säga som har stenkoll på hur saker och ting fungerar. För andra kan Zoom-möten, Covidbevis och Apple-ID:n vara ett irriterande vardagsinslag, för att inte påminna om alla förbaskade lösenord. Lättare blir det inte av att vi allt oftare möts av en datoriserad kundtjänst som slussar en vidare. Det är med andra ord ingen överraskning att närmare varannan svensk upplever ny teknik som krånglig. Men nu vänder det - varmt välkommen till HappyToHelp.
Få personlig teknisk vägledning och support för alla produkter från Apple.
Få hjälp innan, under och efter köp av en helper, din alldeles egna tekniska lifesaver.
Slipp det ständiga slussandet mellan olika butiker, kundtjänster och hemsidor.
Få egna instruktionsguider utformade av din helper så att du slipper lära dig allt utantill.
Få hjälp på plats eller digitalt utifrån vad som passar dig och ditt ärende bäst.
En välkomsthälsning från Samuel Narowe, VD.
Tryck på ► för att starta videon.
Hur funkar det?
Det är tryggt, smidigt och enkelt.
Vi hjälper dig med det tekniska i vardagen.
Du är långt ifrån ensam över att ge upp eller sopa problemen under mattan när du blir placerad på plats fyrtioåtta i kön till telefonsupporten. Du är inte heller den enda som varit nära på att få ett eller annat nervsammanbrott när tekniken inte längre funkar som du vill. Från och med nu ska det vara lätt att be om hjälp, resten lägger vi bakom oss. Därför har vi gjort det så enkelt som möjligt för dig att närsomhelst boka tid med en av våra Helpers - eller tekniska lifesavers som de kommit att kallas av våra kunder.
Steg ett, två och tre.
Sen blir det storsuccé.
1

2

3

Boka ditt besök här på hemsidan eller per telefon. Beskriv ärendet kort, bestäm en plats för mötet och välj ett datum som passar dig bäst.
När bokningen är lagd tar vårt team en snabb titt på ditt ärende för att se huruvida du är berättigad det så kallade RIT-avdraget eller inte.
Helpern och du träffas och gör det som ni kommit överens om. Efter mötet får du instruktioner på allt som ni gått igenom, så att du slipper lära dig allt utantill.

Blir du sjuk sker
ombokning utan extra kostnad.
Vi har alla någon gång vaknat upp med ont i halsen eller fått förhinder. Därför är det självklart för oss att eventuell av- eller ombokning sker utan kostnad såtillvida att det görs minst 12 timmar innan sessionen börjar.
💙

Din säkerhet är i trygga och nyligen spritade händer.
✔︎ Samtliga helpers är fullvaccinerade
✔︎ Vi bär munskydd om så önskas
✔︎ Uppvisande av covidbevis krävs
✔︎ Vi erbjuder support på distans
💙
Hör av dig till oss om du har frågor eller funderingar kring våra försiktighetsåtgärder gällande Covid-19 och säsongsinfluensan.
Vad kostar det?
Väldigt lite tack vare RIT-avdraget.
Supersmidigt.
För hela slanten.

1
2

3

Vid bokning visas ett timpris. Det priset talar om hur mycket det skulle kosta att få support i en timme med RIT-avdraget inräknat. RIT-avdraget gäller i regel vid support i hemmet.
När bokningen är lagd kontaktar vi Skatteverket för att se om du är berättigad till RIT eller inte. Därefter skickar vi en offert till dig som du kan välja att godkänna eller neka.
Offerten godkännes och kvar återstår endast att se fram emot själva supporttillfället. Efteråt har du 30 dagar på dig att betala fakturan, hur enkelt som helst med Swish.
Betalning sker supersmidigt med Swish.
Observera att priserna är inklusive moms och tänka för privatpersoner.

Support för iPhone.
Från 499kr/h

Support för iPad.
Från 499 kr/h

Support för MacBook.
Från 699 kr/h

Support för Apple Watch.
Från 599 kr/h

Support för Apple TV.
Från 399 kr/h

Ta del av exempel på tjänster genom att besöka Våra tjänster.

RIT-avdrag på upp till 50% vid support i hemmet.*
Vår målsättning?
En känsla på tre bokstäver - Wow.
