top of page
Enkel, trygg och säker Apple-support med möjlighet till RUT.
Att boka teknisk support ska vara enkelt. Det ska kännas tryggt och säkert från bokning till färdig installation, oavsett vilken Apple-produkt ditt ärendet gäller. Tre steg är allt som krävs:
Hitta en bra tid
1.
Skicka oss ett mail med dina kontaktuppgifter tillsammans med en kort felbeskrivning. Adressen är info@happytohelp.se.
Bokat och klart?
Då kikar vi på nästa steg; själva mötet och supporttillfället.
Välj supporttyp
2.
Vi rekommenderar att mötet äger rum på plats hemma hos dig. Då har du rätt att nyttja RUT-avdraget, förutsatt att du är berättigad denna skattereduktion (läs mer här).
Ett annat supportalternativ är att vi träffas digitalt, dvs på distans över exempelvis telefon. Då detta inte klassas som en hushållsnära tjänst kan RUT ej nyttjas.
två alternativ
3.
Betala smidigt
Enklast betalar du genom att Swisha det belopp som fakturan avser, tillsammans med det unika OCR-numret som står skrivet.
Föredrar du hellre att betala med Bankgiro går det också bra. Betalning görs isåfall till det här bankgironumret: 5856-9765.
* Notera att RUT enbart kan nyttjas vid support i hemmet och under förutsättning att kunden är berättigad denna typ av skattereduktion. Som köpare blir du betalningsskyldig för icke godkänt belopp om Skatteverkets avslag beror på omständigheter som kan härledas till dig som köpare.
Våra priser kan du läsa mer om här eller ladda ner som PDF.
Frågor på det? Då är du, som alltid, varmt välkommen att kontakta oss!
Andra steget
bottom of page